Auteur Topic: Algemene vraag - installatie Mede8er MED 400X2  (gelezen 1406 keer)

EricV

• Gast
Algemene vraag - installatie Mede8er MED 400X2
« Gepost op: december 18, 2011, 02:03:00 pm »
Goedemiddag iedereen,

Vanmiddag heb ik op het internationale forum een vraag gesteld aan Dhr. Maasbommel, maar eigenlijk is deze bestemd voor iedereen op dit forum, maar helaas kwam ik er pas later achter dat er ook een Nederlands forum is. Nadat ik met hierop heb geregistreerd kan ik nu verder. Hieronder de genoemde vraag:

Goedemiddag Hr Maasbommel.

Sinds gisteren ben ik geregistreerd als nieuw lid op uw site en ik heb de volgende vraag aan u:

Ik wil graag de Mede8er MED 400X2 aanschaffen. Ik ben een volstrekte leek op het gebied van computers e.d. en daarom zou ik het heel erg op prijs stellen als er misschien iemand is van het forum die mij thuis ter plekke zou willen helpen met installeren van de speler. ik weet nl. dat ik er met een uitgebreide handleiding ook niet zelfstandig uit kom.
Ik wil graag beeld via tv en geluid zoals mp3\'s via de geluidsinstallatie.
Is er misschien een mogelijkheid voor hulp ?

U kunt mij bereiken via *****************

Alvast heel erg bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,
Eric Velthoven

Ik hoop dat jullie allemaal mij niet kwalijk nemen maar in de toekomst zal ik de vraag niet meer dubbel stellen want ik besef dat dit heel vervelend kan zijn.

Nogmaals sorry.

Hopelijk kan ik met jullie help verder en kan ik deze week de genoemde mediaspeler aanschaffen.

Met vriendelijke groeten,
Eric Velthoven

Offline Maasbommel

• Mede8er Moderator
  • Hero Member
Re: Algemene vraag - installatie Mede8er MED 400X2
« Reactie #1 Gepost op: december 18, 2011, 10:39:56 pm »
Hallo Eric,

Helaas, ik woon zelf niet in de omgeving van Helmond, maar wellicht zijn er andere forum leden die wel in de buurt wonen en je hierbij willen helpen.

Je email adres en telefoonnummer zijn verwijderd in je bericht om:
- te voorkomen dat je ongewenst gespammed wordt
- is in strijd met de forum regels om persoonlijke mailadressen e.d. in posts te vermelden.

Mensen die je verder willen helpen met deze oproep, kunnen reageren op deze post of je een PM sturen op het internationale forum (helaas heeft dit forum geen PM funktie, dus dat is hier niet mogelijk).

EricV

• Gast
Re: Algemene vraag - installatie Mede8er MED 400X2
« Reactie #2 Gepost op: december 22, 2011, 07:18:49 pm »
Goedenavond,

Bedankt heer Maasbommel.
Tot nu toe heeft er nog niemand gereageerd. Erg jammer ! Ik heb de gebruiksaanwijzing gedownload en aandachtig doorgenomen, maar het meeste is abacadabra.

Maar wie weet, ik blijf hopen.

Iedereen fijne feestdagen.

Eric